fredag den 20. juli 2007

Overvejer hvad der skal laves af forbedringer på scriptet. Ville være rart med mulighed for at vælge at ignorere programmer inde fra f.eks MCE's interface, men det bryder lidt med tanken om at samme script skal kunne bruges til alle mediecentre. Yderligere tænker jeg at lave et mode til kun at hente specifikke programmer, så man ikke får alle mulige nye programmer med. Det kunne måske også være hensigtsmæssigt hvis scriptet slettede alle foldere før start, så udgåede programmer bliver fjernet. Hvis nogen har en mening om dette må de gerne lige sige til.

/Nikolaj

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey

Idéen med at hente specifikke programmer er rigtig god. Det er fedt at have alt liggende, men hvis jeg VED, at jeg aldrig skal se DR Penge, så kan det overskueliggøre min mappevisning væsentligt, hvis denne mappe ikke var til steder.

Anyway, så kan bøvler jeg en del med scriptet, der melder en en fejl i linie 213 tegn 6 "Adgang nægtet" ved kørsel, men den roder jeg selv lidt videre med - tror jeg.

Mange gode hilsner
Bo Dudek
www.familiendudek.dk

Nikolaj Christensen sagde ...

Hej Bo,

Det du beskriver kan scriptet allerede. Start scriptet med "myDRTV configure".

Så kan du vælge at ignorere programmer. Jeg snakker nu om man som alternativ kan vælge kun at tilføje programmer.