onsdag den 11. februar 2009

Links oppe igen.

Tak til Jesper for den hurtige reaktion.

17 kommentarer:

Anonym sagde ...

mange tak for et fedt script. jeg har det problem at det kun virke i win 7 når jeg højreklikker og benytter "open" men det virker ikke ved at dobbeltklikke. det er dermed kun et problem naar jeg benytter scriptete som en task - hvad gør jeg galt?

Nikolaj Christensen sagde ...

Hvad virker ikke når du dobbeltklikker? Er du administrator på computeren?

michael h sagde ...

hej igen, ja jeg er administrator på pc'en. Når jeg dobbeltklikker kommer der en fejl op og filerne bliver ikke opdateret således at de nye dr ting kan ses.

Nikolaj Christensen sagde ...

Ok - og hvad er fejlen igen?

michael h sagde ...

Hej,

fejlen er når jeg kører den windows explorer og jeg har slettet alle de gamle filer så opdaterer den, men når filerne ligger der og jeg så kører den komemr den op med permission denied - code 800a0046

Nikolaj Christensen sagde ...

Skriv lige alle data fra fejlbeskeden tak incl. char og linienummer. Bruger du nyeste script fra denne side?

michael h sagde ...

hej igen,
her er teksten:
linie: 108
tegn: 5
Fejl Tilladelse nægtet
kode: 800A0046
Kilde: Der opstod en Microsoft VBScript- kørsel fejl.

Det kun når jeg dobbeltklikker, efter at jeg har kørt filen og alle programmer er pakket ud.

Nikolaj Christensen sagde ...

Den linie sletter gamle foldere. Det fejler nok fordi folderen bliver brugt. Enten af et program eller W7MC som er igang med at indexere filerne. Hvad hvis du f.eks venter lidt?

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog

michael sagde ...

det gør desværre ingen forskel. Hvis jeg lukker mce applikationen, bliver filerne ikke optaget. Det kan måske have noget at gøre med hvordan jeg kører filen? Skal der blot dobbeltklikke eller skal den køres i command prompt?

Nikolaj Christensen sagde ...

Det burde være lige meget. Check evt. hvilke rettigheder du kører under og hvilke rettigheder folderne får. Måske det giver noget.

michael h sagde ...

hej igem

jeg checker lige rettighederne som mappen har .-. mange tak

Vraa sagde ...

Hej

Tak for et fedt script. Jeg var ude for det samme rettighedhedsproblem, men fjernede blot deling af mappen (højreklik - > Del med -> Ingen) og så virkede det igen. Håber det hjælper.

By the way. Er det muligt pege på streams på dr.dk tv i højere kvalitet, end dem som asx filerne peger på nu?
Vil være lækkert at streame det enkelte shows i højeste kvalitet.

Nikolaj Christensen sagde ...

Tak Vraa. Har fået samme problem på min nye W7 installation. Prøver dit tip og ser.

Ang. kvaliteten så prøv at lege med bitrate parameteren (se readme.txt)

Meld gerne tilbage om det virker for dig.

Vraa sagde ...

Hej

Håber det virker for dig.

Har forsøgt både med birate switch til .vbs filen og ved ændre i asx filen, men kan ikke få højere bitrate.
Hvis det lykkes for nogen så gerne lyd fra dig :-)

Anonym sagde ...

Hej Nikolaj. Tak for et super script som konen og jeg bruger næsten hver dag til at se gamle udsendelser i medie center. Dog: er der nogen måde at få ældre udsendelser (som også ligger på dr men kun under programsites'ne) med - fx ligger mange spise med price afsnit på siden men kun ét afsnit kommer med når jeg køre scriptet?

Nikolaj Christensen sagde ...

DR ligger desværre ikke alle afsnit ud der hvor jeg høster dem fra. Men du kan i stedet bruge mit podcast script (kan også hentes via denne blog) og så lave links til episoderne via SMP's podcast:

http://vpodcast.dr.dk/feeds/spisemedpricerss.xml